08 April 2010

Ceramuk nya.. entah kenapa??

Salam semua,

Entah kenapa sejak akhir-akhir ni hati jadi gelisah semacam ja. Entah lah kenapa?? Tadi tiba2 ja p cari kawan-kawan tanya kut2 lah ada apa-apa x setel lagi. Harap semua nya dah setel lah. Nanti x payah fikir dah. Entah lah apa nak jadi kat saya rasa lain sangat-sangat sekarang ni. Elok habis kelas agama tadi terus balik bilik x sembang walaupun sepatah dengan kawan-kawan macam selalu. Kenapa hah??


Saya memang pelik sekarang ni bercakap pun kurang kenapa?? tpi bgus juga kalau jarang bercakap x banyak dosa. Apa yang saya fikir kan sebenar nya?? saya sendiri pun buntu!! mungkin study kowt!! semuanya serba x kena sem ni !!




Hei nak tahu lagi?? sekarang ni air jernih sedang membasahi pipi saya!! kenapa tolong lah jawan kenapa ianya berlinangan?? ketika ini juga saya sedang mendengar dan menghafal surah-surah hafazan untuk esok. Nak kata saya nangis sebab tah maksud ayat rasanya tidak. Sebab saya cuma tau baca ja saya x faham maksud kalo x tgk terjemahan.


Badan saya juga rasa sejuk ja entah lah segala-galanya mmg berbeza!! Ya Allah bantu lah hamba mu ini keluar dari kekusutan. Akhir kata, saya nak minx maaf kalo ada salah dan silap sepanjang menulis blog ini.


Dedin's: rasa lega sikit lepas tulis ni.. mungkin ada sesuatu rasanya!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...