13 February 2012

Masa Depan ?


Assalamualaikum,


Setiap kali buka blog asyik tengok benda yang sama ja. Mesti bosan kan kalo ampa masuk. errr. Kalo ada yang masuk lah.


Setiap orang ada masa depan, tetapi masa depan nya berbeza

Ayat ini membuatkan aku berfikir terlalu dalam sehingga sukar untuk difahami, Setiap orang punya nasib berbeza bukan ? walau serajin mana, sehebat mana, sekuat mana atau berjaya macam mana pon waktu ini ianya belum tentu menjamin masa depan anda. 

Kenangan indah di Tanjung Dawai


Jika anda seperti yang saya sebutkan diatas. Bersyukurlah dengan nikmat yang dikuniakan ! Jangan sesekali menghina mereka yang tak serajin anda, tak sehebat anda, tak sekuat anda atau tak 'seberjaya' anda. Walau kini mereka begini, namun satu hari nanti siapa tahu mereka mungkin lebih berjaya daripada anda sekarang.


P/s: Apa yg aku tulis entah ? tunggang langgang ja. Gambar pon x dak kena mengena.. layan jalah :D


10 comments:

Mr.Sepet said...

akhirnya dia update ..

Effa Lalala said...

Lamanya tak singgah sini!

cik sakdi said...

walaupon gambo tu mcm xxada kene mengenaa.. mungkin leh kaitkan dgn usaha naikkan layang2 tanpa putus asa? ehhh haha

mario said...

ye....betulll ....

De'din said...

Mr sepet

update pon entah apa2,,
kan kan kan ?

Kyra said...

gmbar tu cntik sgt dah..tapi lagi cntik klau ada bdak nama hanis..knal ?? :D

De'din said...

effa

padan lah blog ni pon lma x update :D

De'din said...

cik sakdi,,

panjang nya fikir,,
:D

De'din said...

mario,,

betul2 !
dah mcm upin ipin,, :D

De'din said...

kyra,,

kalo ada budak tu trus rosam gmbar,, haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...