11 August 2010

Raikan Ramadhan 5 : Melentur Buluh Biarlah Dari Rebungnya

Assalamualaikum,

Tadi terbaca kat blog abg dedin

Ternampak lah benda ni;

A child stands idle while her mom performs terawih prayers last night at the Tunku Mizan Zainal Abidin Mosque in Putrajaya. Muslims across Malaysia begin fasting today. – Bernama pic


Nak tau lagi? Bacalah kat bawah ni;


p/s: Apabila membaca portal berita malaysianinsider. Lagi gambar dalam fotoweb bernama.

Rupa-rupa nya tu anak buah De'din lah. Yang pakai tudung warna koko tu syafi yang sorang lagi yang pakai telekung tu Syasya ! yang sebelah kanan tu umi nya !

De'din
  • Huh, paksu juga tak p terawih pon semalam!
  • Rindu nak jumpa mereka
  • Salam ramadhan dan senyum selalu =)

16 comments:

Ann said...

selamat berpose...jgn xpi terawikh tau..hehe

De'din said...

huh..
hari pertama dah miss..
tpi semalam alhamdulilah sempat juga.

Anne M. said...

chaist
nak promote la tuh

adeh.
sejuk hati nengok budak2 neh

De'din said...

promote apa kak nurul?

haha

Lovely Bella said...

Selamat berpose de'din.. ermmm template baru ke.. waaa.. sory dh lame x singgah :)

De'din said...

bella...

selamat berposa juga..
tempelate sementara ja ni..

nak buat mcm mna mesti busy kan..

HEROICzero said...

hehehe. femes lg anak buah..

happy ramadhan =)

De'din said...

huahua..

Dedin juga x femes2..
hihi..

alynn malynna said...

emm bagus sungguh...
orang selalu memberi alasan...
ada ank kecil...susah di bawa ke surau....

De'din said...

yang 2 owg ni x buas x pa..
kalo yang sowang lagi jebuh tawaf 1 masjid..

shiyda said...

slamat bpuasa dedin =)

syahira ariff said...

comelnyer
baik jer anak tu duk diam diam
=]

Sir Marcello said...

wah bagusnya....syok jer tengok budak2 dah rajin pi masjid :)

aNiS tHe BumbleBee said...

wawawah...glamerlaaa...seronoknya boleh terawih ramai2..tak sabanyaa nak balik nih..

Anne Boleyn said...

lah anak buah de'din? hehe comel! :)

daisy said...

alahai comelnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...