11 August 2010

Raikan Ramadhan 4 : Sahur Pertama

Assalamualaikum,

Anda sahur x pagi tadi? sahur yer.. Bagus2!

Meh nak kongsi sikit tentang sahur hari ni. Ini adalah pengalaman pertama De'din sahur di Kedai Mamak! Yelah dedin kan tinggal di rumah sewa. Kalo yang sebelum ni sahur kat Kafe hostel ja.

Pagi tadi de'din sahur roti canai. Tu pon tak habis! Perut x mau terima ke apa x tau lah. Balik rumah terus muntah. Dah dua hari berturut-turut asyik muntah2 ni. Demam pon ada juga skit2. Nampaknya ni dugaan bulan puasa untuk tahun ni.


Lebih kurang ni lah sahur De'din pagi tadi !



Korang sahur apa tadi?

De'din
  • Selamat berbuka
  • Senyum selalu

10 comments:

Mario said...

uikkk...pesal pulak ko muntah2 tu weh...takan mengandung pulak...ekeke skrg ni penyakit macam2 weh...g ospital cek...

De'din said...

haha..
mna ada mengandung haih..
dedin ni lelaki..
huhu..
dah p dah..
tpi doktor kata demam besa2 ja..
mc pon x bagi..

lady XOXO said...

hu uh betoi2.. better p hospital check.. eheeeee.. ooo sahur mkn roti canai.. cedap tue

De'din said...

lady..

huhu..
dah p klinik aritu..
mc pon dia x kasi..
nak mkn nasi x lalu...
roti pon roti lah..

Sir Marcello said...

perghh...layan roti canai tue...hehhe

Lizzie Yasmin said...

huhuhu.. tak sahur pun.. dah lunch smlm just mkn bihun sup jer..

Pukul 11 pagi td perut dah mula nyanyi.. pelik nya dah ptg nie.. benti plak dia.. hahaha

De'din said...

sir..

layan ja lah..
balik2 tu muntah pula!

keadaan kesihatan kurang mengizinkan..

De'din said...

lizzie yasmin..

esok sahur tau..
shur tu sunat..

diana said...

sebab tu kalau sahur
saye suka masak sedap2.
lebih sedap dari berbuka..
untuk membuka selera yang
lemau di waktu pagi tu kan..

De'din said...

betul2
bru naik selera nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...